Bestellingen worden in een normale week verstuurd van maandag tot en met donderdag , met uitzondering van feestdagen , en dagen waarop de temperatuur boven de 25 graden is !! Voor meer actuele informatie volg de Stekjesbox Facebookgroep of Instagram
Je bestelling ophalen in Assen kan ook. Kies dan voor afhalen ipv verzenden in het afrekenscherm.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stekjesbox.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.